Ceník

Integrovaná sada 9 aplikací pro vaše pracoviště. Začněte výběrem plánu.

 

STANDARD
2 € za měsíc
30GB*
 
E-mail:
Podpora IMAP/POP
Přeposílání e-mailů
Aktivní synchronizace
Používání vlastní značky
Hostování více domén
Aliasy domén
Navýšení úložné kapacity
Maximální velikost přílohy 30 MB
 
Docs:
Nahrávání souborů do 5 GB
Odesílání souborů i uživatelům, kteří nepoužívají dokumenty
Integrace s G Suite
Ochrana heslem / expirace odkazů
 
Connect:
Neomezené skupiny a kanály
Vlastní doména, CSS
Neomezené uživatelské aplikace
Integrace AD
PRO
5 € za měsíc
100GB*
 
E-mail:
Vše, co ve verzi STANDARD, +
Maximální velikost přílohy 40 MB
 
Docs:
Vše, co ve verzi STANDARD, +
Skupinové sdílení
Pokročilá analytika a reporting
Auditní stopa
Vlastní značka uživatele
 
Connect:
Vše, co ve verzi STANDARD
 
 
 
 
 
 
 
 
ENTERPRISE
8 € za měsíc
1TB*
 
E-mail:
Vše, co ve verzi PRO, +
Mnohem víc úložné kapacity na uživatele
Maximální velikost přílohy 40 MB
 
Docs:
Vše, co ve verzi PRO, +
Nahrávání souborů do 25GB
Integrace SSO na bázi SAML
Podpora skupin Active Directory
eDiscovery (vyhledávání souboru v rámci organizace)
Neomezené vyhledávání souborů
 
Connect:
Vše, co ve verzi STANDARD
 
 
 
 
 
 

Placené plány zahrnují edici Zoho Sites Basic. Všechny plány zahrnují Zoho Cliq FREE.

*Úložná kapacita se počítá jako kombinovaná kapacita pro Zoho Mail a Zoho Docs.
+k dispozici exkluzivně u placených plánů.

BEZPLATNÝ PLÁN

25 uživatelů + až 25 referenčních bonusových uživatelů
5GB* /uživatel, velikost přílohy max. 20MB
přístup přes webmail, hostování jediné domény.

ZAČNĚTE TEĎ

Nejčastěji kladené otázky

Jak fungují uživatelské licence? Mohu mít v rámci sady aplikací různé uživatelské licence?

Jako kmenový seznam uživatelů pro všechny aplikace v sadě Workplace bude sloužit váš seznam pro Zoho Mail. Pracujeme na tom, abychom správcům umožnili kontrolu nad definováním různých typů uživatelů pro různé aplikace. Jakmile bude aktualizace k dispozici, zveřejníme ji.

Jak funguje přidělování úložné kapacity v rámci Workplace plánu?

Přidělená úložná kapacita je kombinovaným limitem pro Zoho Mail a Zoho Docs. Například úložná kapacita 30 GB znamená, že 30 GB je maximální kapacita, kterou mohou společně využívat aplikace Zoho Mail a Zoho Docs.

Jaké metody plateb přijímáte?

Přijímáme platby kartami Visa a MasterCard. Rovněž přijímáme platby bankovním převodem a platby šekem v případě ročních předplatných. Potřebujete-li další informace, napište na info@pfc-group.com.

Jsou má data v bezpečí?

Velmi nám záleží na tom, aby byla vaše data v bezpečí. Naše provozy jsou nepřetržitě chráněny prostřednictvím kamer, kontroly přístupu podle biometrických znaků, protipožárními systémy, systémy proti záplavám a monitorovacími systémy prevence krádeží. Náš bezpečnostní systém využívá nejnovější šifrovací technologie, technologie detekce průniků a preventivní technologie.

Jak dlouhé jsou vaše kontrakty?

Zoho Workplace je služba placená dle skutečného využití (měsíčně nebo ročně). To znamená, že nemusíte uzavírat žádný dlouhodobý kontrakt. Kdykoliv se můžete přihlásit ke svému účtu Workplace a upgradovat, downgradovat nebo zrušit svůj účet.

Dostanu záruku na vrácení peněz?

Pokud nebudete spokojeni s naším produktem nebo službami, můžete své předplatné kdykoliv zrušit, a my vám vrátíme plnou kupní cenu. Další informace najdete v našem dokumentu podmínek refundace.

Mám nárok na nějakou slevu?

Nabízíme 20 % slevu, pokud se rozhodnete pro roční vyúčtování. Pokud jste nezisková nebo charitativní organizace, máme pro vás speciální ceník. Více informací o slevách vám poskytneme, pokud napíšete na info@pfc-group.com.

Splňujete podmínky US/EU Safe Harbor?

Ano. Splňujeme podmínky EU Safe Harbor dle ustanovení amerického ministerstva obchodu. To se vztahuje na shromažďování, používání a uchovávání dat uživatelů z EU. Další informace najdete v našem dokumentu US/EU Safe Harbor Privacy Policy.

© 2019, Pro Futuro Consulting a.s., Všechna práva vyhrazena.