Ceník

15denní zkušební verze zdarma. Nepotřebujete platební kartu.

BASIC
25 € za měsíc
2 uživatelé
500 000 řádků
Vše co v bezplatné verzi, +
Neomezené reporty a dashboardy
Přes 100 datových connectorů
Connectory pro aplikace Zoho
Denní synchronizace
Prezentační režim (slideshow)
 
STANDARD
50 € za měsíc
5 uživatelů
1 milion řádků
Vše co ve verzi BASIC +
Hodinová synchronizace dat
Podpora skupin
Role vlastníka databáze
Zálohování dat
 
 
PREMIUM
125 € za měsíc
15 uživatelů
5 milion řádků
Vše, co ve verzi Standard +
Přeznačení logem
Soukromé odkazy
 
 
 
 
ENTERPRISE
495 € za měsíc
50 uživatelů
50 milion řádků
Vše, co ve verzi PREMIUM, +
5X výkonnější
Podpora formou živého chatu
 
 
 
 

Další uživatelé: 6,4 €/uživatel/měsíc

Bezplatný plán

2 uživatelé, 100 000 řádků, neomezené reporty a dashboardy atd.

ZAČNĚTE TEĎ

Používání vlastní značky

Rychle vytvořte a nabídněte zákazníkům integrované BI řešení nebo řešení, které si mohou opatřit vlastní značkou.

Kontaktujte nás

 

Časté dotazy ohledně cen

Kdo je uživatel?

Kdokoliv, kdo soukromě sdílí vaši reportovací databázi, tabulky (data), reporty a dashboardy za účelem spolupráce, je v cenovém modelu Zoho považován za „Uživatele“. Uživatel je identifikován svou jedinečnou e-mailovou adresou, se kterou je mu vytvořen účet v Zoho Reports.

Předpokládejme, že si předplatíte plán Zoho Reports pro 5 uživatelů. Pak můžete soukromě sdílet data/reporty ve svém účtu a spolupracovat se 4 dalšími lidmi. Váš účet Zoho Reports tak bude mít 5 uživatelů.

Co jsou řádky/záznamy?

V Zoho Reports je řádek či záznam definován stejně jako řádek či záznam databáze. Zjednodušeně řečeno je databázová tabulka tvořena řádky (záznamy) a sloupci (poli). Každý řádek tabulky představuje sadu souvisejících dat s jednotnou strukturou. Například v tabulce „Zaměstnanci“ bude každý řádek představovat záznam jednoho zaměstnance.

Počet řádků uváděný u cenových plánů výše představuje celkový počet všech řádků/záznamů uložených v databázových tabulkách vašeho účtu Zoho Reports. Z hlediska objemu odpovídá 1 milion řádků přibližně 1 GB úložné kapacity nebo víc. To se však může značně lišit v závislosti na počtu sloupců a typu obsažených dat.

Jak poskytujete podporu? Je účtována zvlášť?

Poskytujeme technickou podporu všem svým zákazníkům. Ne, neúčtujeme žádné další poplatky kromě měsíčního předplatného. Naši technickou podporu můžete kontaktovat libovolným z následujících způsobů:

Jsou má data v bezpečí?

Zoho bere bezpečnost dat a informací velice vážně. Zavedli jsme řadu opatření na zajištění bezpečnosti vašich dat. Například jsme instalovali prvky fyzického zabezpečení (např. bezpečnostní systém, který je neustále v činnosti, kamerový systém se záznamem, biometrická kontrola přístupu, neprůstřelné zdi), zabezpečení počítačové sítě (šifrování, detekce/prevence průniků), bezpečné pracovní procesy a redundantní systémy/systémy pro zajištění nepřetržitosti provozu.

Další informace o zabezpečení najdete v dokumentu Bezpečnostní postupy, zásady a infrastruktura.

Mohu si zaregistrovat bezplatný plán nebo zkušební verzi a později upgradovat?

Samozřejmě. Můžete si zaregistrovat bezplatný plán nebo 15denní zkušební verzi jakéhokoliv z placených plánů. Vyzkoušejte si službu a zjistěte, zda vyhovuje vašim potřebám. Pokud ano, můžete na placený plán upgradovat kdykoliv. Vaše data budou zcela v bezpečí, při upgradu zůstanou zachována.

Dokonce i když se rozhodnete na placený plán neupgradovat, můžete nadále využívat bezplatnou verzi.

Mohu později upgradovat downgradovat nebo zrušit předplatné?

Samozřejmě. Zoho Reports je služba placená dle využití formou měsíčního předplatného. Kdykoliv můžete upgradovat, downgradovat nebo zrušit předplatné.

© 2019, Pro Futuro Consulting a.s., Všechna práva vyhrazena.