Detailní info

Výkonné funkce, snadné výsledky

Ať už prodáváte produkt nebo komunikujete se zákazníky, jsou e-mailové kampaně jedním z nejúčinnějších nástrojů pro navázání komunikace. Se Zoho Campaigns můžete efektivně a snadno vytvářet, rozesílat a sledovat e-mailové kampaně.

Správa odběratelů

Importujte své odběratele kampaní z různých zdrojů včetně Zoho CRM, Eventbrite a G Suite do Zoho Campaigns a bezprostředně s nimi navazujte komunikaci.

A/B testování

Otestujte dvě verze kampaně, abyste zjistili, která je účinnější.

Zpravodaje ve vašem stylu

Navrhujte elegantní zpravodaje a stylově prezentujte ideje své značky cílovým zákazníkům. Můžete si vybrat šablonu z naší galerie, importovat vlastní HTML šablony nebo si upravit základní rozvržení tak, aby vznikl působivý zpravodaj.

Přednastavené šablony

Máme pro vás širokou nabídku šablon pro každou příležitost. Jednu si vyberte a vytvořte zpravodaj za krátký čas.

Editor ovládaný myší

Editor šablon vám umožní přizpůsobit si vzhled zpravodajů dle potřeby – můžete vkládat obrázky, textová pole, tlačítka sociálních médií apod.

Automatizace, která pracuje pro vás

Spouštějte zprávy v závislosti na interakcích příjemců s vašimi kampaněmi. Ať už odesíláte e-maily pro nábor, další rozvoj příležitostí nebo interakce se zákazníkem, stačí nastavit podmínky a automatizace se postará o zbytek.

Automatické odpovědi

Vytvářejte a plánujte sériové e-maily. Systém automatických odpovědí bude odesílat vaše zprávy správným lidem ve správný čas, a to pokaždé.

Workflow

Zaneste odběratele do správných seznamů příjemců, abyste mnohem přesněji oslovili své cílové zákazníky.

Budujte vztahy prostřednictvím personalizovaného obsahu

Vaše zprávy osloví cílové zákazníky lépe, když jim budou upravené na míru. Tím položíte základy dlouhodobých vztahů se zákazníky.

Značky hromadné korespondence

Personalizované e-maily mají mnohem lepší výsledky než uniformní texty. Díky značkám hromadné korespondence budou vaše sdělení znít přirozeněji a více zaujmou adresáta.

Dynamický obsah

Nemůžete očekávat skvělé výsledky, pokud všem odešlete stejný e-mail. Dynamicky měňte obsah e-mailů, aby měly osobitější ráz a dosahovaly vyšší míry konverze.

Někdy méně znamená více

Správný počet e-mailů odeslaný cílovým zákazníkům má stejný význam jako správně zvolený obsah. Díky limitům kampaní udržíte počet e-mailů zasílaných cílovým zákazníkům za určitou dobu na optimální výši.

Zvyšte svůj dosah kampaněmi v sociálních médiích

Prezentujte své sdělení širšímu publiku sdílením kampaní v sociálních médiích. Publikujte kampaně na Facebooku, Twitteru a LinkedIn, a tím si budujte základnu příznivců.

Analýzy v reálném čase k měření úspěšnosti

Sledujte výkonnost kampaní prostřednictvím intuitivních reportů v reálném čase, které vám ukáží, kolik e-mailů bylo otevřeno, kolik odmítnuto, kolik máte celkem odběratelů a kolik z nich kliklo na odkaz. Prostřednictvím geografických reportů můžete také sledovat, kde se vaši příjemci nacházejí, či kolik z nich vás sleduje na osobních počítačích a kolik na mobilních zařízeních.

Opravdu můžete být současně na mnoha místech

Se spuštěním kampaní nemusíte čekat, až budete u svého počítače. Mobilní edice Zoho Campaigns vám umožňuje přidávat odběratele do poštovních seznamů, odesílat kampaně a prohlížet nebo sdílet reporty bez ohledu na to, kde se právě nacházíte. Další informace

© 2019, Pro Futuro Consulting a.s., Všechna práva vyhrazena.