Detailní info

Řekněte „Ano“ širšímu kontextu

Takto vám Zoho Desk pomůže lépe se zaměřit na zákazníka.

Odpovědi na základě kontextu pro operátory

Pokud byste byli Tony Stark, tímto se z vás stane Iron Man.

Organizujte Přidávejte kontext Reagujte Spolupracujte

Zaměřujte se na tikety, které vyžadují okamžitou pozornost. Vše ostatní může počkat. Ne, opravdu!

Přiřaďte konkrétního člověka každému tiketu. Mějte přehled o historii interakcí se zákazníkem a reagujte srozumitelněji.

Připravte odpověď, přiložte články s řešením jediným kliknutím, aktualizujte pole a požádejte o schválení. To vše a ještě mnohem víc na jediné obrazovce.

Označujte kolegy v tiketech, klaďte otázky, poskytujte odpovědi a spolupracujte jako nikdy dřív. Po celém světě jako u jednoho stolu.

  

Na kontextu založená rozhodnutí pro manažery

Zlepšujte, co měříte. Měřte, co jste zlepšili.

Monitorujte a jednejte Analyzujte a zjednodušujte Automatizujte Rozšiřujte

Mějte kompletní přehled v jediném okně. Sledujte všechny klíčové ukazatele, abyste mohli rychle a pohotově rozhodovat.

Poznávejte základní příčiny krizových situací a dalších problémů. Neustále se zlepšujte s každým tiketem.

Ušetřete si čas i námahu vytvořením pravidel, která vám umožní automatizovat opakované činnosti. Místo toho investujte do lepších interakcí se zákazníky.

Používejte přirozených integrací, uživatelských funkcí a API k rozšíření již tak výkonného softwaru pro služby zákazníkům.

  

Na kontextu založená řešení pro zákazníky

Potřebujete pomoc? Seznamte se se střediskem podpory.

Nabídněte samoobslužná řešení Využívejte crowdsourcing Propojujte

Vytvořte vědomostní základnu, ve které si budou zákazníci moci sami vyhledávat řešení svých problémů.

Vytvořte komunitu zákazníků a nadšenců. Podporujte a rozšiřujte tuto komunitu prostřednictvím interakcí.

Nabídněte zákazníkům praktické služby. Poskytujte jim podporu po e-mailu, po telefonu, po chatu, v sociálních médiích i dalšími způsoby.

  

© 2019, Pro Futuro Consulting a.s., Všechna práva vyhrazena.