Ceník

15denní zkušební verze zdarma. Nepotřebujete platební kartu.

ENTERPRISE
50 €
Vše, co je ve verzi Professional +
 
Multibrandové středisko podpory
Naplánované reporty
Reporty napříč odděleními
Správa kontraktů
Šablony vlastních tiketů
Kontrola přístupu podle rolí
Cloudová telefonie s IVR
Podpora formou živého chatu
Vzdálená podpora
 
 
 
PROFESSIONAL
12 €
Vše, co je v bezplatné edici +
 
Podpora více kanálů
Automatizace Helpdesku
Správa více oddělení
Pokročilé SLA s pracovní dobou
Obousměrná synchronizace dat se Zoho CRM
Hodnocení spokojenosti zákazníka
Cloudová telefonie s použitím systému Twilio
Pokročilé reporty a dashboardy
Integrace Zoho BugTracker
Vzdálená podpora
 
 
FREE
0 €
E-mailová schránka a webové formuláře
Pracovní režimy
Přizpůsobitelné středisko podpory
Vědomostní základna
Komunitní fóra
Rebranding
Mapování domén
Prioritní SLA
Základní reporty
Dashboardy operátorů
Manažerské dashboardy
Dashboard s přehledem tiketů
Team Feed
Vzdálená podpora (pro jednoho uživatele)

Nemůžete se rozhodnout, který plán je pro vás ten pravý?

Kontaktujte nás

 

Nejčastěji kladené otázky ohledně cen

Je bezplatná edice opravdu zdarma?

Ano, naprosto. V bezplatné edici získáte licenci pro 3 operátory, za které nebudete platit vůbec nic. Dokonce po vás ani nebudeme chtít vaši platební kartu. Řekněme to takto – pokud začnete mít problémy s podporou po e-mailu, jsme tady, abychom vám usnadnili život.

A co zkušební verze zdarma?

Pusťte se rovnou do práce a vytvořte si účet Zoho Desk ještě dnes. Aktivujte si 15denní zkušební verzi zdarma libovolné verze, kterou si chcete vyzkoušet. Přizpůsobte si, konfigurujte a vyzkoušejte všechny praktické funkce Zoho Desk bez nutnosti použít platební kartu.

Jak mohu zaplatit?

Přijímáme platby kartami Visa, MasterCard a prostřednictvím platebního systému PayPal. Rovněž přijímáme platby bankovním převodem v případě ročních předplatných.

Mohu změnit plán během zkušebního období?

Ano. Doporučujeme měnit edice, abyste zjistili, která bude nejvhodnější pro vaši organizaci. Kliknutím na Vyzkoušet ostatní edice (Trial Other Editions) přepnete ze svého stávajícího plánu na nový v rámci zkušebního období.

Dostanu záruku na vrácení peněz?

Pokud nebudete spokojeni s naším produktem nebo službami, můžete své předplatné kdykoliv zrušit, a my vám vrátíme plnou kupní cenu.

Co se stane po skončení mé zkušební lhůty?

Budete-li po skončení zkušebního období chtít službu dál využívat, budete si muset zakoupit měsíční nebo roční předplatné. Váš zkušební účet bude převeden na trvalý účet. Veškerá vaše data a přizpůsobení ze zkušebního období zůstanou zachována.

Podporuje aplikace více jazyků?

Ano, v současnosti podporujeme 10 jazyků: angličtinu (USA), češtinu, čínštinu, japonštinu, španělštinu, francouzštinu, němčinu, turečtinu, ruštinu a portugalštinu (Brazílie).

Mám nárok na nějakou slevu?

Ano. Nabízíme slevu při ročním předplatném. Tato sleva je zahrnuta v ročních cenách uvedených na této stránce. Rovněž nabízíme speciální ceny neziskovým a charitativním organizacím.

© 2019, Pro Futuro Consulting a.s., Všechna práva vyhrazena.