Udělejte z péče o zákazníky jednu ze základních činností vaší společnosti

Zoho Desk je první helpdeskový software svého druhu. Zachovává kontext, čímž podnikům pomáhá lépe se věnovat zákazníkům.

ZAČNĚTE TEĎ

 

Pro zástupce

Obchodní zástupci mají k dispozici takové nástroje, aby mohli být maximálně produktivní.

Pro manažery

Manažeři mají k dispozici veškeré informace, které jsou potřeba pro efektivní rozhodování.

Pro zákazníky

Zkušenosti zákazníků při řešení jejich požadavků se zlepšují.

Pokryjte všechny své základny

Uzavřete tikety, otevřete spokojenost

Zoho Desk vybaví váš tým nejlepšími nástroji pro pomoc zákazníkům a zautomatizuje nejčastější úkony, které jinak stojí drahocenný čas.

Neimprovizujte, zlepšujte

Se Zoho Desk budete moct identifikovat trendy a modely činnosti vašeho týmu, zavádět zlepšení a inspirovat pracovníky k lepším výkonům.

Jedna společnost, jeden tým

Zoho Desk propojuje zaměstnance z různých oddělení tak, aby se zákazníkovy dostalo skutečně konzistentní služby.

Klíčem je praktičnost

Pokud s vámi zákazníci potřebují komunikovat, buďte jim k dispozici různými způsoby – přes e-mail, telefon, živý chat, sociální média apod.

Svépomocní zákazníci

Vybavte zákazníky tak, aby si mohli sami vyhledat odpovědi na své otázky a mohli sdílet zkušenosti s ostatními.

Váš help desk je opravdu váš

Zoho Desk zohledňuje jedinečnost vašeho podniku. Můžete si ho přizpůsobit a integrovat s dalšími aplikacemi.

Dávejte maximální péči vašim zákazníkům

© 2018, Pro Futuro Consulting a.s., Všechna práva vyhrazena.